Saturday, January 9, 2010

UiTM, Semester 2, Minggu 1

Aku masih menetap di kolej kediaman Alamanda.

Kini dirumah 10-3, masih bilik B.

Housemates kini tinggal 9 org. Kekurangan 3 org.

Kak Bella, Flisya, dan Seri dah pindah.

Seri tkde. Aku agak lost.

Tkde org untuk dikacau, tkde teman tidur, tkde teman nak kongsi makanan.

Class pulak. DIB 2F.

Hanya kenal Nana, Jue, dan Yan.

Jaja kelas lain. Sedih je.

Aku belum serasi dgn class ni. Tak berapa suka sebenarnya.

Tak berminat untuk berkawan.

Tkpelah, boleh focus belajar. Harap all goes well untuk 3 bulan ni.

Pagi Sabtu ada taklimat koko.

Dilemma dalam membuat pilihan.

Institusi kekeluargaan atau keusahawanan?

Ecewahh..institusi kekeluargaan tu apa benda ntah, aku pun tktau.

Terbayang macam kursus kawin je.

Seronok. *ngee.

Keusahawanan. Best jugak. Aku suka meniaga.

Kata la satu hari nanti kolej suruh bukak gerai untuk apa2 majlis, aku nak jual cupcakes+buttons+tali utk matric card dan lain2.

Tudung pun boleh juga.

Goten menyokong. Dia nak join sekali.

3 comments: