Monday, November 30, 2009




Hey,

Dah agak lama blog ni aku tak kemaskini.

Sampaikan password tadi pun terkial2 nak ingat.

Sampaikan ada teman teman suruh aku rajinkan update, nak tau apa perkembangan agaknya.

Ada juga kata blog aku dah basi.. HAHA. Lantak laa.

Makin lama makin malas pula. Yela, aku sentiasa ada orang di sekeliling untuk berbual. Umi, Adik, bibiq, ‘ABU’, jiran, phone calls, text messages. Asal boleh la aku bercakap.

Aku mmg suka bercerita, berkongsi kegembiraan n juga kesedihan. Tapi aku lagi senang berbual, face to face, or directly. THATS WHY LA PASAL blog ni macam tak berpenghuni. Ngee.

Setelah sekian lama MYA n JIJIE ada blog, baru skrg aku dapat tau. HAHA. Tu pun sebab dorang suruh aku update and follow blog dorang.

*ok babes, i’ll try J

Maaflah, i’m not always in front of the laptop, even when i’m onlining.

....................

Raya ke 4, aku masih kt KLNTN.

Semalam (AHAD), Maksu aku kawin. Suami dia, CIK WAN orang KEDAH.

Atas sebab2 tertentu majlis dibuat sederhana saja. Walaubagaimanapun tetap best.

Congrats SUE! :DD

Semoga berkekalan hingga ke anak, cucu dan bergenerasi... haha.

And for cik wan, or should i say AYAH SUE, welcome to the family.

p/s: aku jadi pengapit bhaii...haha. bukan semua orang dapat jadi pengapit. At least aku dah merasa. ;)

bertudung doe... mana taknya, family Ayh Su ni katanya stok2 tok syeikh, berjanggut berjambang bagai.

gerun aii..

aku memang over. terima kasih :)

3 comments:

  1. Aku dengar cerita, boleh hilang seri kalu jadi pengapit ni.

    ReplyDelete
  2. eh yeke?
    aku pernah jd pengapit gak
    adakah aku sudah tidak berseri?

    ReplyDelete
  3. pengapit..
    patot la puteh bebenar..
    abeh la kau..kawen t x berseri..
    hikhhihkkh

    ReplyDelete