Thursday, October 15, 2009

Something i should've posted earlier...

ASSALAMUALAIKUM...


**ehem ehem. Setelah lama menghilangkan diri tiba2 muncul umpama org baru, lebih matang, lebih sifisticated, lebih versatile, dan yang penting skali, lebih baik daripada smlm :D

Alhamdulillah...


Umangaihh.. lama sangat tinggalkan blog. Last entri pun sebelum raya.

Ni dah nak masuk deepavali dah ni.

Mesti korang tertanya2 kan, mana pergi si mimien ni eh?

Apa cite ek dia tu? Senyap je.

Dah ada kekasih ke ha..?

Blog ni dah tak beroperasi ke..?


Bertenang wahai rakyat jelata, beta masih disini.

Beta mungkin ‘sibuk’ kebelakangan ni, tak sempat mengupdate blog.

Tetapi beta happy sepanjang masa. Takde susah hati.., hati pun senang...

Kini beta sudah kembali, kembali menconteng arang di... , eh silap, kembali menconteng blog ber-URL alkisahmimien.blogspot.com

Beta masih berstatus single with no scandle. HO-HO-HO


**nak kawin dengan anak raja kene pandai ckp bahasa diraja. BETA je yg aku tau! HAHAHA


Sepanjang masa ketiadaan aku dirumah, aku berada di ALAMANDA.

Bukan Putrajaya.., kolej alamanda UITM, Jln Klang Lama.

Bertungkus-lumus mendalami ilmu.

Membekalkan diri dengan pelajaran utk menghadapi alam pekerjaan.

Aku ‘budak BANKING’.

Baru semester pertama diploma. Bakal menduduki final exam dalam masa 2 minggu lagi.


HAHAHA. Dah beberapa entri baru perkenalkan diri.

Eh, apa ada hal lah...???


Di sini aku tinggal bersama kawan2 dalam satu apartment 3 bilik.

Terdapat 2 block bangunan disini, aku Blok B, tingkat 21.

B-21-2.

Bilik B. Perabot 9.

Haha. Faham?? Tak faham sudah!

Housemates aku terdiri daripada 1 orang Health Science student,

3 Banking (termasuk aku),

dan 8 pelajar Business studies.

Altogether kami 1+3+8=12 orang kesemuanya.

Mimien, Wan, Seri, Jue, Husna, Jannah, Putri, Athira, Atikah, Kak Nabila, Oten (Yaya), n Goten (Myra).

Housemates aku best.., diorang cool, bingit, dan da’ bomb. HAHA

Kat sini temperature dan nadi aku terkawal..bagus!

Sebabnya aku ada kawan RANAP dan juga kawan PENENANG... thankings guys.

Cium sikit mehhh... mmmuahhh! ;x

HAHAHAH.


Here are some pictures of us. Til’ next time. ASSALAMUALAIKUM :)


3 comments: