Saturday, September 12, 2009

entri tidak berisi

dah lama aku tak update blog. banyak sangat cerita. tapi tak semua cerita boleh ditulis kot.
aku tak faham macam mana orang lain boleh cerita every exciting or sad event that they go through each day. aku pun mengalaminya jugak, aku pun rasa happy, aku pun rasa sedih.
tapi bila nak buat blog, EMPTY.

fikir fikir balik, 'kenapa aku buat blog ek?'

kawan2 dah belajar jauh2, nak contact semua tu agak susah la. bukan sayang credit tau kawan2 tersayang. tapi busy...
*alasan lapuk yang masih diguna pakai oleh orang2 yang tidak ada alasan kukuh
tapi betul.
aku rindu korang semua.
rindu gelak sama2.
nak men-chill-laka selalu.
nak cerita pasal lelaki. **lagi2 dah jumpa
jantan elokku :)
nak mengumpat pasal perempuan lain.
pffffftt..!
so the reason i started a blog is so that although kita dah tak jumpa/tak jumpa selalu/tak texting/tak texting selalu, aku nak korang ingat akan kewujudan aku.
so apa2 perkembangan kita boleh share kat sini. senang.

'kawan..oh kawan. jangan lupa kawan tau kawan'

*fikiran melayang*

well, last week sangat busy. common test from 8 to 11th Sept.
malam tak cukup tidur, ada malam tak tidur langsung (ACC-Friday 11th)
but finally dah lepas, alhamdulillah..

harini shopping baju raya.
ohmygosh..raya minggu depan, apa pun takde lagi.
first things first-kene beli baju untuk raya pertama..kasut, bag.
then tambahan, baju kat topshop and converse all star shoes
selain itu.., belum ditentukan lagi. ngee :D

-mimien <3





4 comments:

  1. mimien..saye sayang kamu...saye berjanji akan sentiase follow cite kamu walaupon kite tidak bermesej-mesej'kan...hahhaha...

    ReplyDelete
  2. x nak..saye nak penyepak...buleh kasi...agagaggaga

    ReplyDelete
  3. hoh
    hoh
    saya dah taruk link kamu berdua kat page saya!

    ReplyDelete